środa, 20 czerwca 2012
W temacie EURO

Z okazji tego że mamy Euro mąż nakazał zakupić pielusię dla małej kibicki. Znalazłam formowankę w piłki. Prezentuje się tak:

formowanka euro

formowanka euro

i na modelce

modelka na mecz

Tylko komu tu kibicować?

poniedziałek, 18 czerwca 2012
Nowe pieluszki AIO i SIO

Monia wyrasta z małego rozmiar pieluszek , wiec pora powiększyć stosik o roz. one-size. Forumowa koleżanka uszyła mi śliczne pieluszki AIO i SIO. Pieluszki AIO czyli wszystko w jednym ,to takie, które zakłada się zupełnie jak jednorazowe. A SIO to takie , do których przypina się wkłady na napy .Dzięki temu szybciej schną. 

AIO neonowe serca

AIO

SIO motyle na białym

SIO

wkłady do SIO

wkłady di SIO

SIO kwiaty minky

SIO

Pesto za szpinaku

Lubię szpinak .Znalazłam przepis na pesto za szpinaku.Ale niestety w przepisie były zawarte składniki których powinnam unikać czyli orzeszki i parmezan. W związku z tym pesto wyszło light.

Składniki:

*szpinak

*czosnek

*oliwa

*sól, pieprz


pesto za szpinaku

Ja, burżujka

Jak na prawdziwą burżujkę przystało kupiłam sobie torbę na zakupy ( typu ziemniaki, buraki) za całe 18 zł. Ale nie mogłam się oprzeć. Czyż nie jest piękna?

torba na zakupy

Chlebek bananowy

Może nie wygląda na banana , ale chlebek smakował bananowo.

Taki przepis ( ściągnięty z innego bloga):

  • 750 g mąki pszennej typ 450
  • 2 łyżeczki brązowego cukru
  • 1 płaska łyżeczka soli
  • 1,5 łyżeczki suszonych drożdży
  • 3 dojrzałe banany - ok. 450 g
  • 300 ml mleka
  • 2 łyżki oleju rzepakowego

Wsypać wg kolejności, banany zmiksować z mlekiem i cukrem i do pieca  (1500gr)

chleb bananowy



wtorek, 12 czerwca 2012
Herbatka chińska

Zakupiłam w sklepie ekologicznym herbatkę chińską zieloną , ręcznie zwijaną w formie kulki.Po zalaniu ciepłą wodą kuleczka zaczęła się fajnie rozwijać i powstał z niej taki niby kwiat. Zielona jak zielona , w smaku ok.Można było z 3-4 razy jeszcze zalać i dalej było czuć smak herbaty.  Bardzo efektowna:-)

herbata zielona chińska

Sezon na truskaweczki

Sezon truskawkowy zaczął się i powoli kończy.Truskawki drogie - 10 zł /kg , jak dla mnie to sporo. Zrobiłam kilka dżemików, ciasto drożdżowe z  truskawkami , muffinki z truskawkami, koktajle. Zjadłam ciasto  , Monikę wysypało i tyle sobie pojadłam ...

truskaweczki

ciasto drożdżowe z truskawkami , trochę spalone

drożdżowe z trukawkami

wtorek, 05 czerwca 2012
Już 3 miesiące

Moniczka dzisiaj kończy 3 miesiące.Jak ten czas szybko leci.Dopiero co się urodziła , a teraz już taka duuuża dziewczynka. Waży w tej chwili około 5500 gr, czyli przybyło jej  ponad dwa razy w stosunku do wagi urodzeniowej.Urosła, bo już zaczyna nosić ubranka w roz 68. Włoski jej się powycierały i zjaśniały. No i najfajniejsze jak zaczyna głużyć.Tak fajnie można z nią porozmawiać.Hmmm.. tylko dlaczego o 1 w nocy.


Monia 3 mies

No i ten uroczy uśmiech.

Jej uśmiech

Najlepiej u mamy na rączkach.

Monia i mama

01:32, aniaszew , Dzieci
Link Dodaj komentarz »
sobota, 02 czerwca 2012
No i doniczka

Doniczka wymaga wprawdzie jeszcze kilku razów lakieru , ale jest i czeka na kwiatki:-)

doniczka decoupage

doniczka decoupage



Pudełeczko na różności

Mała wena twórcza wróciła, ozdobiłam pudełeczko drewniane.Moja bratowa dostanie je jako prezent imieninowy.

Do pomalowania mam jeszcze dwa pudełka drewniane.

A obecnie dosycha doniczka.

pudełko na różności

pudełko decoupage

Tagi
Darmowy licznik odwiedzin